Jump to content
Create New...
  • 0

Y a-t-il un(e) spécialiste au support clients ?


Marydellas

Question

Crypto.com a bloqué ma carte de paiement sans explication depuis le 13 mars. Mon compte est créditeur  547,56€

J'ai contacté le support client qui me répond "Nous sommes désolés, mais votre demande actuelle dépasse les limites de notre assistance immédiate. Pour obtenir le meilleur support, cliquez sur "Parler à un spécialiste" ci-dessous et vous serez redirigé vers l'un d'entre eux" Je clique et... Rien d'autre que une autre réponse :"Vous recevrez une réponse ici et par e-mail :
✉️ mar..........@gmail.comNotre délai de réponse habituel🕒 moins de 12 heures Après 14 jours d'attente aucune réponse

Même plus la possibilité de fermer mon compte et récupérer ce qui reste des 3500€ déposé et les 547,56

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Les CryptoMonnaies ?  La Blockchain ?

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search